http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

tiistai 30. elokuuta 2016

Kesän 2016 parhaat ja syksyn uudet tuulet

Mä en halua vielä sanoa, että kesä on ohi, koska Berliinissä yleensä syyskuu on vielä tosi lämmin ja aurinkoinen, mutta onhan se aika hurjaa, että elokuu vetelee jo viimeisiään! Tää on varmasti tosi kulunut lause, mutta mihin ihmeeseen tää aika oikeen menee? Kesä hurahti taas jotenkin tosi nopeasti ohi.


Berliinin kesä on pidempi ja kuumempi kuin Suomessa, ja niinpä tähänkin kesään on ehtinyt mahtua kaikenlaista. Kirkkaimpana mielessä tältä kesältä on mm. tällaisia ihania muistoja:




  • Paljon vierailijoita Berliinissä, mm. mun vanhemmat ja monia kavereita oli kylässä. Vieraiden kanssa tulee tehtyä aina paljon kivoja asioita, käytyä aamiaisilla ja illallisilla. Kaikista kesän vierailuista on siis kivoja muistoja :)
  • Vaellusviikonloppu Sächsische Schweiz -vuoristolla - täällä tuli käytyä ekaa kertaa, vaikka matkaa ei ole kuin 3 tuntia Berliinistä. Hieno paikka!
  • Yksi arkipäivä Berliinin Plötzensee-järvellä ihanan jooga-Millan seurassa. Päivän kruunasi yhtäkkinen vesisade, jota karkuun juostiin kuubalaisen salsa-terassin suojaan.

  • Lukuisat BoostCamp-treenit mitä oon vetänyt täällä Berliinissä, aina ollut hyvä meininki!
  • Loma Suomessa! Ystäviä, perheen seuraa, Helsinki, Suomen maaseutu... Suomen kesä on ainutlaatuinen ja ihana!
  • Uusi harrastukseni suppailu! Oon kokeillut SUP-laudan päällä myös joogaa ja pilatesta: haastavaa, mutta hauskaa!
  • Kokeiluni vaihtaa normidödö luonnonkosmetiikkaan. En enää aio palata Rexonaan! Tästä tuun kirjoittamaan vielä oman postauksen :)
  • Jäätelökone ja itse tehdyt terveelliset jätskit! Jätskikone oli ehdottomasti hyvä sijoitus, ja on kovassa käytössä edelleen.


Tässä kesän pikkuhiljaa kääntyessä syksyyn on mullakin vähän uusia tuulia edessäni. Mä aloitin nimittäin Personal Trainer -koulun! Jouluun mennessä mun pitäis jo olla valmis personal traineri, mikäli pääsen lopputenteistä kunnialla läpi :) Oon tosi innoissani kurssista ja kaikesta uudesta mitä oon jo oppinut! :)

2 kommenttia:

Jätä kommentti