http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

tiistai 4. huhtikuuta 2017

Mitä kuuluu?

Moikka! Mä ajattelin pitkästä aikaa kirjoittaa tällaisen tyhjänpäiväisen postauksen, jossa yksinkertaisesti kerron, mitä mä nykyään puuhailen :) Mulla on nyt aika monta rautaa tulessa samaan aikaan, ja siksi tää blogi päivittyy nykyään vähän harvempaan tahtiin.

Punainen orvokki kuulumiset

Mähän aloitin siis vuoden alusta yrittäjänä, ja teen nyt pääasiassa PT-hommia. Mun prioriteetti ykkösenä on mun valmennettavat, joita mulla on nyt tällä hetkellä muutama Berliinissä ja muutama etävalmennuksessa Suomessa. Berliinin asiakkaiden kanssa tavataan ja treenataan yhdessä viikoittain tai vähän harvemmin, Suomen valmennettavien kanssa pidetään yhteyttä sähköpostilla ja skypellä myös ihan viikottain. Tapaamisten lisäksi mulla menee aikaa asiakkaiden ohjelmien suunnitteluun, ruokaohjeiden tekoon ja tietty kysymyksiin vastailuun.

PT-asiakkaiden lisäksi vedän muutamia ryhmiä. Uusimpana projektina on ReFuel-niminen konsepti, missä sporttaillaan pianomusiikin tahtiin! Meillä on siis pianisti soittamassa flyygeliä, ja me urheillaan siinä ympärillä. Tän konseptin suunnitteluun ja harjoitteluun on mennyt tosi paljon aikaa, ja nyt vihdoin ensi viikolla tapahtuma saa virallisen ensi-iltansa! Toivottavasti saadaan myös asiakkaita :D

Punainen orvokki kuulumiset

Punainen orvokki kuulumiset


Sit mun vastuulla on myös 21.-23.4. Hangossa järjestettävä Suomen BoostCamp, mihin on paljon kaikkea pientä koordinointia ja tekemistä ja suunnittelua vielä, nyt varsinkin kun tapahtuma lähenee, niin pitää saada kaikki jutut kasaan. Viikonlopulle olis muuten vielä muutama paikka vapaana, haluaisitko sinä tulla meidän mukaan sporttailemaan ja joogaamaan? Voit lukea tapahtumasta lisää TÄÄLTÄ.

Ja tietty yksityisyrittäjänä mulla menee paljon aikaa kaikkeen järjestelyyn, organisoimiseen, hallintojuttuihin, itseni markkinointiin, nettisivujen ylläpitoon ja kaikkeen sellaseen. Ja toki yritän priorisoida myös aikaa omalle treenille, levolle ja riittävälle unelle ja vapaa-ajalle. Mulla on nyt myös viikottain akupunktio-hoitoja ja manuaaliterapiaa mun selkään. Innostuin alkukeväästä juoksemaan vähän liikaa, mistä selkä ei oikein tykännyt.

Punainen orvokki kuulumiset

Eli hyvää kuuluu, eikä mun aika todellakaan käy pitkäksi! :) Mitäs sulle kuuluu? :)

P.s. käyppä lukemassa palautetta, mitä oon mun asiakkailta saanut, palautteet suomeksi on nähtävillä täällä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti