http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

perjantai 30. syyskuuta 2016

Syyskuun parhaat!

Niin se syyskuu taas tuli ja meni. Oon sanonu tän varmaan jo sata kertaa, mutta miten oikeesti aika voi mennä niin nopeasti? Mä elän tällä hetkellä vähän epävarmoja aikoja, koska kuukauden päästä meidän pitäisi muuttaa, eikä vieläkään tiedetä varmuudella, että minne! On vähän hankala tehdä suunnitelmia syksylle, kun ei tiedä missä tulee asumaan ja milloin pitää olla pakkaamassa tavaroita, mutta eiköhän ne asiat tästä taas pikku hiljaa selviä.

syyskuun parhaat



Syyskuu oli Berliinissä todella lämmin, välillä jopa helteinenkin, ja parasta syyskuussa olikin ehdottomasti retket järville ja SUP- ja kajakointiretket järvillä ja joissa. Syyskuussa sitä osasi nauttia jokaisesta aurinkoisesta päivästä, koska koskaan ei tiennyt, oliko juuri se päivä se viimeinen helteinen päivä. Miten siistiä on olla rannalla uimassa vielä syyskuun loppupuolella! :)

syyskuun parhaat

Aloitin myös Personal Trainer -kurssin ja aloitin jo treenauksen harjoitusasiakkaiden kanssa - tää on ollut ihan mielettömän kivaa ja antoisaa, ja toivon, että mahdollisimman moni harjoitusasiakas haluaa jatkaa mun kanssa vielä myöhemminkin. Onneksi Berliinissä voi treenata melkein vuoden ympäri ulkona puistoissa! Personal Trainer -kurssin aloittaminen oli ehdottomasti yksi parhaista päätöksistä mitä oon tehnyt viime vuosina! Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa jotain uutta.

syyskuun parhaat

Syyskuussa on tullut myös syötyä hyvin, niin kun mun aina tulee. Oon löytänyt muutaman todella hyvän ruokapaikan ihan mun kodin nurkilta, kuten Zimt & Meer - aamiaispaikka ja uusi japanilainen Harapeco Ostkreuz-aseman lähellä. Kotona on tullut kokkailtua myös ja varsinkin kurpitsa on ollut kovassa käytössä. Yksi lempparini on tämä myskikurpitsakeitto ja toinen uusi lempiruoka linsseistä ja kurpitsasta tehty syyspata.


Syyskuun parhaat

Syyskuun parhaat

Vuosi sitten tähän aikaan mä olin juuri lähtenyt mun vakituisesta työsuhteesta ja kuvittelin pitäväni muutaman kuukauden opiskelutauon ja löytäväni sen jälkeen uusia tuulia. No, onneksi asiat ei mennytkään ihan niin, koska nyt tuntuu, että mulle on valjennut selkeämmin mitä oikeasti haluan tehdä ja mitä en. Tämä syksy on taas uuden opettelua ja koen olevani todella onnekas, koska tällä hetkellä teen rakkaasta harrastuksestani ammattia ja nautin jokaisesta päivästä.

Ihanaa alkanutta lokakuuta teille kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti