http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

torstai 27. elokuuta 2015

Mitäs mä sitten teen?

Mä oon aina ollut tosi päämäärätietoinen ja kunnianhimoinen, aina mennyt jotain tavoitetta kohti ja tiennyt mitä elämässä tapahtuu seuraavaksi. Olen kuitenkin aina mennyt virran mukana, suunnittelematta elämää kovin pitkälle eteenpäin. Näinpä päädyinkin Berliiniin 2,5 vuotta sitten asiaa sen kummemmin pohtimatta!


Ja nyt, ensimmäistä kertaa elämässäni, en oikeastaan tiedä mitä mun pitäisi seuraavaksi tehdä. Nykyinen duuni ei ole kiinnostanut viimeiseen puoleen vuoteen enää paskan vertaa. Tunsin tappavani aikaa ja omia resurssejani jumissa toimistossa, missä en saa mitään järkevää aikaiseksi. Ja samalla kuitenkin työ vei kaiken vapaa-ajan ja nyhti energiavarastot nolliin.

Siksi teinkin ison päätöksen jo jokusen aikaa sitten: Irtisanouduin vakituisesta työsuhteestani, tietämättä mitään seuraavista askelista. Enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään!

Olen jo pitkään haaveillut vähän pidemmästä lomasta, siitä että olisi aikaa panostaa opiskeluihin, urheilla kunnolla, huolehtia omasta ja läheisten hyvinvoinnista.. ehkä välillä vaan istua alas ja unohtua seuraamaan katujen vilinää muutamaksi tunniksi.. ettei koko ajan tarvisi juosta ja kiirehtiä, jotta ehtisi tekemään niitä juttuja, joista oikeasti nauttii.


Joskus pitää tehdä riskejä päätöksiä, jotta pääsee elämässä eteenpäin. Uudet ovet ei avaudu, ellei ensin sulje vanhoja takana ja niin edelleen.. Nykyisen duunin lopettaminen tuntuu samaan aikaan helpottavalta, ja samalla odotan kauhulla ja kaiholla viimeistä päivää (joka koittaa jo kuun lopussa!). 

Samalla mulla on kutina, että tästä syksystä on tulossa todella hyvä!

1 kommentti:

  1. Rohkea päätös, rakas tyttöseni ! Mutta on hienoa, että kuuntelet sisimpääsi ja toimit tuntemustesi mukaan .Uskon, että löydät mielekästä tekemistä , aivan varmasti. Ja täällä kotimaassa on aina pari ihmistä, jotka kannustavat ja tukevat sinua, mitä sitten ikinä tapahtuukaan.

    VastaaPoista

Jätä kommentti