http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

tiistai 20. joulukuuta 2016

Joulun parhaat reseptit!

Mä availin tänään joulukalenterista avaamatta jääneitä luukkuja ja piti oikeesti tarkistaa kalenterista päivämäärä pariin kertaan kun en meinannut uskoa, että nyt tosiaan on jo 20. joulukuuta. Jotenkin mun mielessä jouluun on vielä vaikka kuinka paljon aikaan, en voi käsittää että viiden päivän päästä se on jo ohi.

Mulla on ollut aika kiireinen joulukuu, ja jotenkin en ole päässyt nauttimaan joulun tunnelmista ihan niin paljoa kuin olisin halunnut.

Joulun parhaat gluteenittomat herkut

Joulun parhaat gluteenittomat herkut

Suunnitelmissa oli kovasti leipoa vielä pipareita ja muitakin jouluisia herkkuja vaikka millä mitalla, mutta luulen, että mun leipomiset on tältä joululta nyt leivottu. Ehkä aaton aattona innostun vielä viime hetken valmisteluihin, mutta jos siellä ruudun toisella puolella on vielä innokkaita joulun leipojia, niin tässä koottuna teille mun kaikki jouluiset herkut tältä ja edellisiltä vuosilta. 

Toivottavasti saatte näistä inspiraatiota omaan joululeipomiseen :)

Joulun parhaat gluteenittomat herkut

Kaikki reseptit ovat gluteenittomia, ilman maitotuotteita ja ilman valkoista sokeria.

Joulun parhaat herkut:

Mä aion tehdä jouluksi maidottoman ja gluteenittoman bataattilaatikon - vaikka aattona jos en sitä ennen ehdi. Katsotaan, ehtiikö se blogiin vielä ennen aattoa vai jääkö ensi jouluun :)

2 kommenttia:

  1. Ihania herkkuja!!Kiitos resepteistä ja oikein hyvää joulua sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Oikein ihanaa joulua myös sinulle!

    VastaaPoista

Jätä kommentti