http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Muista kuunnella omaa kroppaa + ARVONNAN VOITTAJA

Sokeriton syyskuu on vihdoin ohi! Mä selvisin ainakin yllättävän helposti, karkkia tai herkkua ei ole oikeastaan edes tehnyt mieli. Sen sijaan mulla on kauhea himo avokadoon, pähkinöihin ja taateleihin sekä niistä tehtyihin raakakakkuihin. Näköjään makuaisti muuttuu nopeasti :) Lupasin haasteen alussa arpoa palkinnon kaikkien niiden kesken, jotka lähtevät mukaan haasteeseen. Arvonta on nyt suoritettu ja voittaja on Ela! Palkinnoksi Lootuskauppa on luvannut lahjoittaa voittajalle Gymnema sylvestre -yrttitabletit, joita käytetään hiilari- ja sokerinhimoon ja tasapainoittamaan verensokeria. Näiden pillereiden avulla on siis hyvä jatkaa vaikka haaste onkin jo ohi! :)


Muista kuunnella omaa kroppaa ja rentuotua välillä!
Nike-lenkkarit TÄÄLTÄ


Sokeritonta herkuttelua
Sokeriton omenapiirakka - ohje tulossa ;)

Sitten otsikon asiaan. Syksyn kiireiden ja aikataulujen keskellä on hyvä muistaa välillä ladata omia akkujaan jos siltä tuntuu. Mä oon ollut tällä viikolla ihan hullun väsynyt. Vietän työpaikalla joka päivä noin klo 8.30-18.00/18.30. Mun työpäivät on todella kiireisiä, täynnä kokouksia ja koulutuksia, koska olen aloittamassa uusissa tehtävissä, sekä tietenkin kaikki päivittäiset kiireelliset jutut jotka on pakko hoitaa. Oon työpäivän jälkeen aika kuitti. 
Asics-juoksukengät TÄÄLTÄ

Viime viikolla vielä yritin pitää yllä mun itselleni asettamaa tavoitetta urheilla viitenä päivänä viikossa, mutta nyt tajusin, ettei mulla vaan riitä rahkeet siihen tällä hetkellä. Mun työ vie nyt todella paljon energiaa, ja omassa treenitavoitteessa pysyminen vaan lisää stressiä. Välillä on vaan pakko tulla töiden jälkeen kotiin, syödä hyvin, levätä ja mennä ajoissa nukkumaan. Ai että miten ihanaa onkin välillä vaan löhötä kotona!

Toki urheilu on edelleen mulle iso henkireikä. Mutta jos urheilu ei ole ammatti, sen ei pitäisi lisätä stressiä ja väsymystä, vaan päin vastoin. Enkä nyt tarkoita, että treeni pitäisi jättää aina välistä kun vähän väsyttää, useimmitenhan urheilu päin vastoin virkistää ja antaa hyvän olon! Mutta välillä on vaan hyvä kuunnella omaa kroppaa ja levätä, jos lepoa tarvitsee. Elämä ei ole suorittamista, ja myös muista vapaaehtoisista velvoitteista on hyvä välillä luistaa, jos siltä tuntuu. Aina ei vaan rahkeet riitä kaikkeen - älä siis yritä ehtiä joka paikkaan, vaan ota aikaa myös itsellesi! Kun muutaman päivän ottaa iisisti ja lepää, niin sitten onkin taas kummasti energiaa kaikkeen muuhunkin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti