http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

keskiviikko 18. tammikuuta 2017

Reseptit: Suklaaproteiinivanukas! (low carb, high in protein)

Moikka! Tammikuu on jo pitkällä - teittekö te uuden vuoden lupauksia? Mä tein muutamia ja pikku hiljaa alan pistään niitä käytäntöön :) Mun täytyy myöntää, että tammikuu on lähteny mulla vähän nihkeesti liikkeelle. Vuoden vaihteeseen saakka mulla oli niin hirvee kiire, että sitten kun tammikuu tuli ja tahti vähän hidastui, niin mulle iskikin lomamoodi päälle. Muutama viikko meni niin, etten ollu oikein motivoitunut itse mihinkään, en edes tähän blogin päivittämiseen.

Reseptit - Suklaavanukas - Proteiinipitoinen, vähä hiilarinen

Reseptit - Suklaavanukas - Proteiinipitoinen, vähä hiilarinen

Mutta nyt oon saanut taas draivin päälle! Sain mun Personal Trainer -kurssin suoritettua valmiiksi (jeeeee!!!!) ja mutenkin hommat alkaa käynnistyä kivasti! Olen saanut myös mun oman treenimotivaation takaisin. 

Mutta sitten itse asiaan eli suklaavanukkaaseen! Mä kaipaan usein iltapäivisin jotain välipalaa ja sillon mun yleensä tekee mieleni myös jotain vähän makeaa. Tää proteiinipitoinen vanukas on ihan loistava, koska tässä ei oikeestaan ole juuri lainkaan hiilaria, vaan hyvälaatuista rasvaa ja proteiinia, tärkeitä kuituja unohtamatta. Tää vie makeanhimon ja samalla täyttää ja antaa energiaa juuri sopivasti. Kannattaa kokeilla :)


Reseptit - Suklaavanukas - Proteiinipitoinen, vähä hiilarinen


Reseptit: Suklaa-chia smoothie


  • 2 dl chia-psyllium hyytelöä (eli sekoita 2 rkl chian siemeniä ja 1/2 rkl psylliumia noin 2.5 desiin nestettä, esim. mantelimaitoon, ja anna hyytyä vähintään tunnin ajan)
  • 1/4 avokadoa
  • 2 rkl suklaan makuista proteiinijauhetta (mulla Foodin Grassfed hera)
  • 1 rkl raakakaakaojauhetta
  • 1 tl Bourbon vaniljaa
  • 1 tl macaa
Laita kaikki aineet blenderiin ja sekoita tasaiseksi. Voit säätää makeutta itse raakakaakaon määrällä ja halutessasi lisätä vaikka vähän hunajaa joukkoon.

Mulla on tällä hetkellä käytössä Foodinin grassfed heraproteiini, mutta voit tehdä vanukkaan myös herne- tai riisiproteiinia käyttäen.

Nam - hyvää on! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti