http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

maanantai 29. kesäkuuta 2015

Kesä-asu ja kesä-alet! :)

Nyt jos koskaan on paras aika päivittää vaatekaapin sisältoä ja täydentää keittiön kaappien superfood-varastoja: ulkona on vihdoin KESÄ ja nettikaupoissa alennusmyynnit pauhaa vilkkaimmillaan! Turha siis tuhlata aurinkoisia päiviä kaupoissa juostessa... :)

Tässä mun kesäasu ja vinkit parhaimpiin nettialennusmyynteihin:

kesän alennusmyynnit

kesän alennusmyynnit

Shortsit: Miss Selfridge
Toppi: Even & odd

Oon vissiin jo aikaisemminkin maininnut, että teen nykyään lähes kaiken shoppailun netissä. Mulla ei yksinkertaisesti oo aikaa juosta kaupoissa, ja vaikka oliskin aikaa, niin ihmismassat ahdistaa.. yleensä myös netistä tilatessa saa halvemman hinnan. 


Kesä alet täältä

Vaatteiden lisäksi ostan netistä useimmiten vitamiinit, superfoodit, protskujauheet, kosmetiikaa ja välillä ihan normaalit ruokaostoksetkin...

Melkein kaikissa mun lempinettikaupoissa on nyt parhaillaan alennusmyynnit päällä. Tässä mun tärpit kesän alennusmyynteihin:

  • Zalandolla on nyt alet jopa -50 %,  jatkuu aina 2.8.2015 saakka.  
  • Asoksella on myös tuotteisa alessa
  • Look Fantastic -kosmetiikan nettikaupassa on myös alet jopa -50 %
  • Nu3.fi:llä (ravintoaineiden verkkokauppa) myös alet nyt jopa -50 %

kesän alennusmyynnit

Tähän loppuun vielä yksi Berliinitärppi. Tämän voisin lisätä myös mun Berliinin parhaat kahvilat listaukseen: Weder Gestern Noch Morgen -kahvila Berliinin Friedrichschainissa. Ihanaa elävää pianomusiikkia lauantai-iltapäivisin, herttainen ystävällinen palvelu, hyvät smoothiet ja aamiais- ja lounassetit ja kaupan päälle vielä avoin netti! Meillä ei oo kotona nettiä edelleenkään, joten tällaiset paikat on ihan ehdottomia helmiä meikäiselle, missä saa rauhassa istua läppärin kanssa :)

Missä te yleensä käyttte shoppailemssa? Netissä vai oikeissa kaupoissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti