http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

torstai 8. syyskuuta 2016

Viime aikoina...

Moi! Mun blogin päivitystahti on vähän hidastunut, pahoittelut siitä! Mulla on erittäin hieno taito osata tehdä itsestäni kiireinen, vaikka mitään ulkopuolista pakkoa ei olekaan mihinkään. Mut pieni kiirehän on hyvä asia, ei ainakaan tule aika pitkäksi! Tässä vähän juttuja, mihin mun aika on viime aikoina mennyt, ja sen takia seuraavaa herkkureseptiäkin saatte odotella ensi viikkoon.

Kuulumiset ja mitä puuhailen
Kuva ei liity postaukseen mitenkään, en oo viime aikoina ehtinyt leipomaan :D

Viime aikoina...


  • Opiskelen! Mä alotin Personal Trainer -opinnot, ja siihen menee tietty paljon aikaa. Huomenna lennän Helsinkiin ja koko viikonloppu menee kurssilla. Mulla on myös ravitsemukseen liittyviä nettikursseja menossa tällä hetkellä, haluan aina oppia siihenkin liittyen lisää. 
  • Opiskelen lisää! Mä alotin myös yksityiset saksantunnit muutama viikko sitten, joten saksanopiskeluunkin menee aikaa. Noloo mennä tunnille läksyt tekemättä, kun olen ainoa oppilas :D Yksi noista mun ravintokursseista on myös saksaksi, joten saan kivaa kielikylpyä siinäkin.
  • Teen töitä! Tai no, ainakin yritän. Mulla on nyt muutama asiakas, kenelle teen ravintovalmennusta, ja lisäksi mulla on iso lista harjoitusasiakkaita mun PT-kurssia varten. Haluan hoitaa nämä hommat hyvin, joten aikaa saa uppoamaan tähänkin.
  • Haen töitä! Mulla on siinä mielessä ristiriitaiset fiilikset, että haluaisin keskittyä täysin ravintovalmennushommiin ja PT-kurssiin, ja niihin liittyviin juttuihin, mutta samalla haen kuitenkin normi toimistotöitä, koska en jotenkaan uskalla heittäytyä täysin omiin juttuihin. Tasainen kuukausipalkka toisi turvallisuudentunnetta tulevasta, mutta toisaalta, jos olen töissä, en ehdi PT-kurssin opiskelun lisäksi hoitaa kaikkia PT-asiakkaita.... kinkkinen tilanne. Oon käyttänyt tosi paljon aikaa työnhakuun ja haastatteluihin - ehkä ihan turhaan.
  • Urheilen! Urheilulle otan aikaa joka päivä, vaikka olis kuinka paljon muuta tekemistä.
  • Nautin auringosta. Berliinissä on tänäänkin +30 astetta, joten pakko jossain vaiheessa singahtaa pihalle ja mennä vaikka järvelle uimaan. Ikinä ei ole niin kiire, ettei ehtisi nauttia syyskuun kesästä edes vähän :)
Kuulumiset ja mitä puuhailen

Toivottavasti Suomessakin säät sallii, vaikka hellemekkoja tuskin tarvii pakata mukaan. Ens viikolla jaan teille aivan ihanan banaanipannukakun (ilman kananmunaa) reseptin, resepti on jo testattu mutta kuvat jäi ottamatta, pakko siis tehdä uudestaan :)

Kivaa viikonloppua ja ensi viikkoon!

1 kommentti:

Jätä kommentti