http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

tiistai 20. tammikuuta 2015

Bloggarin mokat

Kun blogin teemana on hyvinvointi ja terveelliset elämäntavat, niin luonnollisesti blogiin tulee kirjoiteltua lähinnä näihin aiheisiin liittyviä juttuja. Näin bloggarista muodotuu helposti kuva täydellisenä yksilönä, joka vaan aina syö terveellisesti, urheilee monta kertaa viikossa ja tekee terveellisiä ja herkullisia leipomuksia harva se päivä. No, blogista paljastuva kuva ei luonnollisestikaan ole koko totuus :)

bloggarin mokat


Tässä muutama "moka" tai esimerkki jutuista, jotka oon suosiolla jättäny blogissa mainitsematta:


1. Kirjoittelin aikaisemmin mun uudenvuodenlupauksista, jotka kirjoitin paperille talteen. Mun lappusessa on kymmenen kohtaa, joista kolme olen jo rikkonut - eikä vielä olla päästy edes tammikuun loppuun! Noh, onneksi mulla on vielä lähes koko vuosi aikaa korjata tilanne :)

2. Kun ekan kerran tein mun herkullista sokeritonta omenapiirakkaa, onnistuin lennättään koko komeuden lattialle siinä vaiheessa, kun olin nostamassa kakkua uuniiin. Ei auttanu muu kun lapioida mössö suoraan roskikseen.. Harmitti todella paljon, mutta seuraavana viikonloppuna piirakasta tulikin entistä parempi!


3. Kokeilin eilen uutta kasvispihvireseptiä, joka oli tarkoitus tänne blogiinkin julkaista. Jokin meni aineiden suhteissa pieleen tai joku jäi puuttumaan, koska pihvejä niistä ei tullu vaan paremminkin kasvispihvimuussikasoja. Hyviltä ne silti maistui, mutta ei ehkä ihan julkaisukelpoisia :)


4. Tää ei varsinaisesti oo moka, vaan tunnustus. Oltiin viikonloppuna poikaystävän kanssa aivan ihanassa Spa:ssa Berliinin ulkopuolella. Diiliin kuului sunnuntain brunssi, jonne mentiin herkuttelemaan ensin aamulla ja vielä uudestaan iltapäivällä vähän ennen kun brunssiaika loppui. Siinä unohtui kyllä kaikki sokerittomat ja gluteenittomat, kun vedettiin croissantteja nutellakerroksella naamariin mentaliteetilla "mitä enemmän syödään sitä enemmän säästetään". Kotiin päästyä kruunattiin herkkupäivä hakemalla vielä "pikku" dönerit iltapalaksi.


5. Mä syön varmasti enemmän ulkona, kuin keskivertosuomalainen. Berliinin halpaa hintatasoa ja mahtavaa ravintolatarjontaa vaan ei voi jättää hyödyntämättä! Ravintoloissa en oo kovin tarkka syömisieni suhteen. Syön siis mitä tarjotaan, ja yleensä valitsen ruoan josta tykkään, enkä aina sitä, mikä on terveellisin. Siksikin siis kotikokkailussa pyrin tekeen mahdollisimman puhdasta ruokaa, jotta se vähän tasapainottaa ulkona syömistä.



bloggarin mokat

Mä en ota huonoa omaa tuntoa yhden päivän herkutteluista tai jos kaikki jutut ei aina mee ihan nappiin. Herkkupäivän jälkeen on taas hyvä palata ruotuun ja virheistä oppii, eiks nii? 


Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti