http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

sunnuntai 30. lokakuuta 2016

4 x TÄN HETKINEN SUOSIKKINI

Moikka! Niin se kuukausi taas vetää viimeisiään ja kohta eletään virallisesti kaamosaikaa. Marraskuu on monien mielestä ehkä se vuoden synkein kuukausi... Berliinissä marraskuu saattaa olla vielä mukavan syksyinen ja aurinkoinen, mutta kyllä ne päivät nyt kellojen siirtämisen myötä lyheni täälläkin.

4 x TÄN HETKINEN SUOSIKKINI

4 x TÄN HETKINEN SUOSIKKINI

Mä ajattelin jakaa teille tähän väliin mun neljä tän hetkistä ehdotonta suosikkiani:

  • TREENI: Les Millsin GRIT PLYO STRENGT! Tunti on todella rankka 30 minuutin HIIT, missä kroppa joutuu koville. Tunnilla tehdään liikkeitä isoilla painoilla ja mukana on paljon hyppyjä, joten tunnilla pääsee todellakin kokeilemaan rajojaan. Mun viikottaiset urheilut vaihtelee aika paljon viikon mukaan, mutta grittiin menen joka viikko. Puoli tuntia jaksaa aina pusertaa ja tunnin jälkeen on kyllä kaikkensa antanut olo. Jos sun salilta löytyy kyseinen tunti, niin kannattaa kokeilla!
  • RUOKA: Kurpitsa! Tein äsken juuri tosi simppeliä uuniruokaa: pilkoin kokonaisen myskikurpitsan uunivuoan pohjalle, paistoin uunissa noin 30 minuuttia ja loppuvaiheessa lisäsin päälle vuohenjuustoa ja kidneypapuja. Hyvää, simppeliä ja terveellistä. Kurpitsa toimii loistavasti myös padoissa ja keitoissa ja ainakin täällä Berliinissä on todella edullista. Eurolla saa ison kurpitsan! Kannattaa popsia kurpitsaa nyt kun kausi on vielä kuumimmillaan.
  • SUPERFOOD: Foodin kasviplankton. Todella ravinnerikas jauhe, jota ei tarvi käyttää kuin 1/4 tl päivässä! Mä lisään tätä aina aamulla veden tai smoothien joukkoon, enkä tän lisäksi käytäkään tällä hetkellä mitään monivitamiinivalmistetta, tästä kun saa lähes kaiken tarvittavan.
  • LISÄRAVINNE: Zinzinon omega3 Balance Oil. Tää on paras omega3 valmiste, mitä markkinoilla on. Mulle ei ole iskenyt syysflunssaa eikä mitään muutakaan tauteja sen jälkeen, kun oon käyttänyt päivittäin ko tuotetta. Syysmasennus ja väsymyskin on ainakin toistaiseksi pysyny täysin poissa. Öljyä otetaan painon mukaan, mutta mä otan aina vähän reilumman satsin, niin että saan EPA:ta noin 1000 mg:tä päivässä. Kroppa kiittää, kun rasvahappotasapaino on kunnossa!
4 x TÄN HETKINEN SUOSIKKINI
4 x TÄN HETKINEN SUOSIKKINI

Ja tietty syksyn kauniit värit kuuluu mun tän hetkisiin suosikkeihin myös. Tekis mieli pakata eväät reppuun ja tehdä oikein pitkä kävely jossain luonnossa syksyn väriloiston keskellä :)

Onko teillä omia suosikkeja tällä hetkellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti