http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

perjantai 22. huhtikuuta 2016

Reseptivinkit viikonloppuun!

Heippahei! Ihan hullua miten nopeesti nää viikot menee. Justhan oli viime viikonloppu ja nyt taas perjantai. Mulla on ollu tosi outo olo koko tän viikon. Johtuu ehkä siitä, kun unohdin mun keitetyt mustapavut yöksi huoneen lämpöön, ja siitä huolimatta söin niitä seuraavana päivänä.. ehkä sain niistä jonkun pienen vatsapöpön, tai sit oon vaan kevätflunssassa. Olo on ollut jotenkin vetämätön, enkä oo jaksanut edes urheilla. Lopetin mun viime postauksessa esitellyn dieetinkin jo, ja oon palannut syömään omaan normaaliin tyyliini, joten dieetistäkään tää voimattomuus ei voi johtua.

Oli miten oli, tässä mun blogin kätköistä muutama oma lempparini teille jakoon viikonlopun kunniaksi :) Me lähdetään ihan just ajamaan kohti Itämerta, missä vietetään koko viikonloppu meren rannalla.

Berliinissä on nyt ihanan aurinkoista, toivottavasti on merelläkin ja toivottavasti myös siellä Suomessa :)

Rattoisaa viikonloppua ja palaillaan ensi viikolla! :)

Reseptivinkit viikonloppuun:
(Reseptin nimestä klikkaamalla pääset katsomaan ko reseptin)

Viikonlopun reseptivinkki


Viikonlopun reseptivinkki

Viikonlopun reseptivinkki

Viikonlopun reseptivinkki

Viikonlopun reseptivinkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti