http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

torstai 19. marraskuuta 2015

VOITTAJAVIIKKO! Aina on syytä juhlaan :)

Oon oppinut äidiltäni tavan juhlia pieniäkin onnistumisia ja ilonaiheita. Mun lapsuudessa juhlittiin aina jopa nimipäiviä, ja välillä jopa toisen nimen nimipäivää :) Maailman pahuuden ja talven synkkyyden keskellä on mun mielestä erittäin tärkeää juhlia kaikkia pieniäkin juhlanaiheita!

voittajaviikko
voittajaviikko

voittajaviikko

Oon varma, että teillä jokaisella on jotain aiheita juhlaan. Juhlistaa voi nimppareiden lisäksi vaikka onnistunutta karkkilakkoa tai hyvin sujunutta työpalaveria. Aina juhlimisen aiheiden ei tarvi olla mitään maata mullistavia.

Tällä viikolla mulla on kuitenkin ihan oikeastikin syytä iloita! Mä nimittäin VOITIN Foodin järjestämässä reseptikilpailussa! Kisan aiheena oli kehittää resepti, joka taltuttaa syysväsymyksen ja jossa käytössä on Foodin raaka-aineita. En olisi ikinä uskonut voittavani, koska juuri sopivalla hetkellä hajonnut tehosekoitin pisti pakan uusiksi, mutta näinpä kuitenkin kävi! Voittajareseptin ja samalla 10 % alennuskoodin Foodin verkkokauppaan pääset näkemään TÄÄLLÄ.

Toinen juhlimisen aihe tälle viikolle on se, että sain kunnialla suoritettua Advanced Nutrition (ravitsemuksen jatkokurssi) -kurssin ja tentti meni läpi loistavin pistein. :) 

Kolmas syy juhlaan on mun taltutettu flunssa. Olin viime viikolla aika kipeä ja olo on ollut nuhjuinen jo monta päivää. Tänään ekaa kertaa tuntuu, että voimat alkaa olla taas kasassa ja energiaa riittää muuhunkin kun kotona nyhjöttämiseen!

Mä juhlistan näitä onnistumisia viikonloppuna Palazzo Show&Dinner -showssa, joka sattuu kivasti olemaan melkein meidän naapurissa :) Mites te juhlitte?

P.s: Seuraathan jo blogia Facebookissa? Jos et, käy tykkäämässä TÄÄLLÄ

voittajaviikko

// And short summary in English:
I think there's always a reason to celebrate. In my childhood we celebrated even the name days and even the name day of my second name :) Especially in winter it is really important to find reasons to celebrate, even small things!

For me this week has been a week of good news, so really many reasons to be happy for! First of all, my recipe won in one recipe competition I took part in. The theme was "Fight against the winter darkness". I made healthy raw apple pie - you can find the winner recipe HERESecond, I managed to finish my Advanced Nutrition course and passed my exam with excellent results! So now I can officially call myself as Nutrition Adviser. So happy about it :)

And besides all that, I'm finally getting rid of my flu. I have been sick last week and been feeling very tired and unmotivated, but now finally I'm getting all my energy back! Life is great - let's not let the rain and bad news to get us depressed! Let's celebrate! Are you with me?? :)

P.s. Don't forget to like my Facebook page here

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti