http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

tiistai 6. lokakuuta 2015

CROSS-CHALLENGE KUNTOON 20 PÄIVÄSSÄ?

Apua, mihin mä olenkaan taas lupautunut! Kaverini innosti lähtemään mukaan Cross Days Berlin -juoksutapahtumaan, joka on Berliinin lähellä kuun lopussa. Ilmottauduin mukaan - ajattelin selviäväni 19 km matkasta jotenkin, vaikka en ookkaan hirveesti juossut sitten - öö-- edellisen puolimaratonin, josta taitaa olla jo yli 1,5 vuotta aikaan. Mutta onhan mulla tässä kuukausi aikaa reenata!


Kuva: crosschallenge.de


Mutta vasta nyt mulle selvisi, ette kyseessä ei olekaan pelkkä 19 km juoksu, vaan matkan varrella on kaiken maailman esteitä! Jossain kohtaa pitää esim. kantaa säkkiä, kiipeillä aitojen yli, roikkua käsillä, möyriä mudassa ja ties mitä. SIIS APUA! Mä en todellakaan ollut tietoinen tästä esteradasta siinä vaiheessa kun ilmottauduin mukaan - ja maksoin osallistumismaksun. 

No mutta, ei paniikkia. Onhan mulla tässä tosiaan vielä kokonaiset 20 päivää aikaa treenata ennen ko tapahtumaa. Noista 20 päivästä vaan olen tämän viikon Puolassa, ja oikeastaan en edes saisi nyt juosta enkä tehdä mitään kovin rankkaa, koska mun alaselässä nikamat on jotenkin pois paikoiltaan, mikä aiheuttaa tosi kovat alaselkäkivut. Nyt mun pitäisi vaan harrastaa pilatesta ja selkäjumppaa, kunnes selkä on taas parempi. Ja sitten rauhassa kokeilla juoksua. Eli hyvin varmaan menee toi tapahtuma! :D


Kuntoon 20 päivässä? Crosschallenge


kuntoon 20 päivässä - tankkausta

No mutta pitäähän sitä vähän haastetta olla, eikö vaan?? :) Aloitan jonkinlaisen treenauksen heti kun pääsen täältä Puolasta kotiin. Sitten mulla taitaakin olla enää 15 päivää aikaa - katsotaan mihin kuntoon siinä ajassa pääsee!

Onko kukaan osallistunut tollaseen tapahtumaan? Millasta oli?

*Seuraa blogia Facebookissa TÄÄLLÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti